Welkom! Forums Algemeen Axiell move app: welk apparaat voor scannen?

• Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door Rolf.
Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
      Famke
      Deelnemer

Beste Adlib-gebruikers,

Voor het gebruik van de verhuisapplicatie van Axiell, Axiell-move, en onze standplaatsregistratie, moet ik hoognodig nieuwe apparatuur bestellen. Onze iphones en scanners zijn al jaren oud. Ik denk eraan om een iphone 11 te bestellen, en de scanner Pro linea rugged for iPhone XR & iPhone 11 (LPR-ZS2D-XR11).

Heeft iemand ervaring met recente apparaten en tips voor deze aankoop? Werkt iemand met de apparaten die ik hier voorstel?

Bedankt alvast voor jullie feedback. Ik hoop dat ik op dit forum de merknamen van de apparaten mocht vermelden…

Rolf
      Sleutelbeheerder

Dag Famke,
      zo te zien aan je keuze heb je Axiell al om advies en specificaties gevraagd, maar indien niet, zou ik dat zeker nog doen.

De ontwikkelingen gaan snel. Het kan dus heel goed zijn dat jouw keuze inmiddels beter is, misschien kun je apparatuur op zicht krijgen om het uit te proberen.

In 2020 zag ik dit advies voorbij komen:

Linea Pro 7, 2D Barcode Scanner Encripted MSR-BT(LP7-ZS2DBTE-PH7). Deze kan QR en barcodes scannen.

Je kan ook zonder sleeve scannen, maar dat gaat beduidend langzamer. Om even iets te checken is het ok, maar om efficiënt te werken niet.

De hardware moet dus een iphone of een ipod touch zijn. Beide keuzes zijn prima, een ipod touch is voordeliger in aanschaf. Ik zou geen werknemers telefoon gebruiken, je doet niet even de sleeve om en af. De sleeve en iphone/ipod moet je als één apparaat zien.

groeten,
      Rolf

Weergave van 1 reactie thread
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven