Welkom! Forums Algemeen Word je er wel eens uitgegooid als je te lang van je pc weg bent?

Weergave van 2 reactie threads
  • Auteur
      Rolf
      Sleutelbeheerder

Ken je dat? Je bent aan het werk in Collections, of in Extern Bureaublad, en je wordt weggeroepen, of je gaat even met pauze. Kom je terug, ben je eruit gegooid. Kun je weer bij elkaar gaan zoeken waar je allemaal in bezig was. Zucht.

Dat hoeft niet meer! De Microsoft utility Move Mouse zet je aan, en beweegt je muis elke minuut een heel klein stukje. Zodat die computer denkt dat je aan het werk bent.

Het kan helaas wel zijn dat je IT-afdeling niet wil dat je dit installeert. Tja.. Daar weet ik helaas geen oplossing voor.

Op je eigen pc of laptop moet je dit gewoon kunnen installeren.

Marco Streefkerk
      Deelnemer

Ja, dat gebeurt iedereen denk ik wel en ook wel om legitieme (beveiligings)redenen die je soms zou willen omzeilen.

Standaard staat de tijd waarin je automatisch wordt uitgelogd best krap ingesteld. Ik geloof dat alleen Axiell die kan aanpassen.

Waar ik me wel regelmatig aan irriteer is dat de applicatie slecht is in het afhandelen van een time-out. Je zou willen dat je sessie automatisch wordt doorgestuurd naar het inlogscherm, maar dat gebeurt vaak niet. In plaats daarvan werken sommige functies nog wel en krijg je lelijke foutmeldingen waaruit je dan moet concluderen dat je sessie waarschijnlijk is verlopen. Alleen handmatig sluiten van het venster of reloaden brengen je dan weer bij een loginscherm.

Colinda
      Deelnemer

Dank voor de info en goed om te weten, Marco! 🙂

Weergave van 2 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Scroll naar boven