Welkom! › Forums › Algemeen › Waarom zijn verwijzingen vanuit brontitels naar artikelen niet zichtbaar? › Reageer op: Waarom zijn verwijzingen vanuit brontitels naar artikelen niet zichtbaar?
Beste Arno,
Ik heb me hier ook over verbaasd toen ik bezig was met artikelen en bijbehorende tijdschriften. Maar ik kreeg als antwoord dat je bij de ingang artikelen kan zoeken op brontitel.
En je kan bij de brontitel een link overzicht krijgen van de recordnummers die er aan hangen, waar je dan net niets aan hebt, want wat zegt een recordnummer inhoudelijk..
Maar een mooi overzichtje van alle artikelen die aan tijdschrift x met jaargang y hebben, zit er niet in. Tenzij je een geavanceerde / combinatie zoekactie doet. (en je die data netjes ingevoerd hebt).
Overigens had ik hier nog recentelijk een foutmelding over: wanneer ik een artikel bewerkte, werd ook de brontitel gelockt en deze bleef gelockt. Vorige week een nieuwe ‘build versie’ gekregen van Adlib 4.5.2 waarmee dit gefixt is.
Ben je op de hoogte van de ontwikkelwishlist voor Collections? Ik vergeet standaard waar deze te vinden is, maar wellicht wordt dit onderwerp meegenomen (of kan je het opvoeren).
Met vriendeijke groeten,
Janneke Polderman